Alla inlägg under november 2011

Av Ida Werner - 28 november 2011 14:27

 

  Hejsan!

Idag är det repning i skara inför konserten! men så är jag rejält förkyld...  svimmade imorse eftersom att min kropp är så svag men jag kommer inte att svika bandet  :D

 hade tänkt att vara med och spela lite och små nynna för dom. Jag hoppas att jag är frisk till nästa måndag men om inte, så får jag lita på mig själv och försöka leverera  så gott det går.

Om du är i den situationen att du är så förkyld och har jobbat i flera veckor med låtarna för att få dom bra (som jag gjort)  och är halvt osäker på om du kommer att klara detta!

 lita då på dig själv och din förmåga att sjunga/förmedla din sång då kommer jag och du att klara det ;) 


Önska mig lycka till! 





Av Ida Werner - 27 november 2011 15:37


Denna låten är en utav låtarna som bandet och jag kommer att spela under konserten! och kommer också att finnas med i Demo skivan.  

Videon är en live spelning med "Foo Fighters" i en acoustic version. 

My Hero: 

Av Ida Werner - 22 november 2011 12:10

Nu har jag fått åka till Skara en gång i veckan i ungefär två månader  och fått spela med ett grymt band. 

Igår så fick vi spela in i en riktig studio, alltså tydligen den största i Skara!.

I den studion hade många svenska kändisar fått spela in och det kändes riktigt stort att jag fick sjunga i den.

Jag glömde att ta ett foto där inne men det kanske man inte hade fått ändå!?

När jag får hem Demo skivan som ändast består utav två låtar  så lovar jag er att ni ska få höra!

det låter lite proffsigare en vad det blir hemma i mitt egna rum ;)  


Tog en bild från en annan kille som också spelat in i samma studio: 

 

Ovido - Quiz & Flashcards